אתר לחנות בגדי גברים – MENZONE

קצת על הפרוייקט

אתר קניות שמוכר בגדי גברים בסגנון ייחודי. קהל היעד הוא גברים בגילאים 18+ שעבורם הייחודיות והסטייל הם בעדיפות על פני המחיר. לכן העקרונות שהנחו אותי בפרוייקט הם מקום של כבוד למוצרים, ניווט נוח ותהליך רכישה פשוט ומהיר.

איך הייחודיות של MenZone באה לידי ביטוי באתר

האתר מכיל מגוון מאוד רחב של מוצרים ולכן נעשה שימוש בתפריט ״מגה מניו״ נפתח שמאפשר לכל גולש להגיע מעמוד הביתבלחיצת כפתור אחת לקטגורייה שמעניינת אותו. מרגע שנבחר הבגד הרצוי, חשוב מאוד להעביר את הגולש במהירות לעמוד הרכישה. ולכן קיימים באתר כפתורי ״צפייה מהירה״, ולאחר הוספת מוצר לסל הקניות נוסף כפתור בולט של ״הצג לסל הקניות״.

מכיוון שהאתר פונה לגברים בלבד השתמשתי בפנייה אישית ללקוח: ״הוסף לסל״, ״התחבר״, ״הצג סל קניות״.
בדרך כלל נהוג לפנות או ברבים או בלשון זכר, למעט אתרים שהם בבירור פונים לנשים בלבד. אך אני אוהב שהפנייה תמיד תהיה ביחיד, למעט מקרים חריגים.