איך לדעת כמה פניות ומכירות האתר שלך מייצר בחודש?

כמה פניות ומכירות האתר סיפק החודש?
כמה לקוחות פוטנציאליים היו באתר שלך החודש?
מהיכן מגיעים לאתר שלך (גוגל, פייסבוק, ניוזלטר וכו׳..) ואילו ערוצי שיווק הם המשתלמים ביותר עבורך?

לפני שרצים להעלות קמפיין חדש, לשפץ את אתר האינטרנט או להשקיע אלפי שקלים בקידום ממומן, חשוב לענות על השאלות האלו.

בניגוד לפלטפורמות כמו גוגל או פייסבוק, בהם אנו רק אורחים, אתר האינטרנט שלנו מאפשר לנו לבצע מדידה מדוייקת של הרבה מאוד נתונים, ולהסיק מכך מסקנות אודות הפעילויות השיווקיות שלנו.

למרות זאת, מעט מאוד בעלי עסקים באמת יודעים לענות על השאלות הבסיסיות שהצגתי למעלה, ולכן מתקשים למדוד החזר על ההשקעה ולנהל את השיווק באינטרנט בצורה אפקטיבית.

יש לכם שאלה או פידבק בנוגע לסרטון?
מוזמנים להגיב!

Leave a Reply

Your email address will not be published.